Πυρκαγιές: Όλοι μαζί κοντά στους πληγέντες.

Ο Ασφαλιστικός Κλάδος δίπλα στους ασφαλισμένους πυρόπληκτους. Όλες οι ενέργειες των Ασφαλιστικών Εταιρειών

Από την πρώτη στιγμή που ξέσπασαν οι πυρκαγιές και καταστράφηκαν περιουσίες και δασικές εκτάσεις σύσσωμος ο Ασφαλιστικός Κλάδος βρέθηκε δίπλα στις πληγείσες περιοχές, στους κατοίκους, στους πυροσβέστες και τους εθελοντές και πιο συγκεκριμένα:

Ατλαντική Ένωση

Η Ατλαντική Ένωση προχώρησε στη λήψη των ακόλουθων μέτρων εξυπηρέτησης και υποστήριξης:

  • Δυνατότητα Άμεσης Επικοινωνίας με την Εταιρεία
  • Ενέργειες που αφορούν ασφάλιση Κατοικίας ή Επιχείρησης
  • Ενέργειες που αφορούν ασφάλιση Αυτοκινήτων

Allianz Ελλάδος

Η Allianz Ελλάδος, με γνώμονα τη στήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων της αλλά και όλων των πυρόπληκτων συμπολιτών μας, προέβη σε μία σειρά ενεργειών με στόχο την ανακούφιση των ανθρώπων που επλήγησαν από τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές:

  • Άμεση πραγματοποίηση αυτοψίας στις πληγείσες περιουσίες, μετά και την αναγγελία της ζημιάς και άμεση προκαταβολή αποζημίωσης έως και 30%.
  • Οικονομική ενίσχυση του έργου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Εθνική Ασφαλιστική

Η Εθνική Ασφαλιστική, ανταποκρινόμενη άμεσα στην ανάγκη στήριξης των ασφαλισμένων της που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Βόρεια Αττική, Βόρεια Εύβοια, Μεσσηνία, Ηλεία και Γρεβενά, προβαίνει στις παρακάτω ενέργειες ανακούφισής τους:

  • Απόλυτη προτεραιότητα θα δοθεί στην καταβολή ασφαλιστικών αποζημιώσεων που αφορούν σε ζημιές στις πληγείσες περιοχές.
  • Τα ασφάλιστρα των συμβολαίων που βρίσκονται σε ισχύ, των κλάδων Ζωής και Περιουσίας και αφορούν ασφαλισμένους κατοίκους των παραπάνω περιοχών ή και ασφαλισμένες επιχειρήσεις με έδρα τις εν λόγω περιοχές και τα οποία πρέπει να καταβληθούν από 1/08/2021 έως 31/9/2021 μπορούν να εξοφληθούν έως την 31/12/2021, χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση και ασφαλώς χωρίς κάποια επίπτωση στην ισχύ των συμβολαίων για το διάστημα αυτό.
  • Λειτουργία της ειδικής γραμμής επικοινωνίας 24 ώρες το 24ωρο.

Επιπλέον, η Εταιρεία στέκεται αρωγός στην προσπάθεια αποκατάστασης του περιβάλλοντος στις περιοχές που επλήγησαν από τις πυρκαγιές διαθέτοντας το ποσό των €50.000 σε αναδάσωση περιοχής που θα της υποδειχθεί. Ταυτόχρονα, στελέχη και εργαζόμενοι της Εθνικής θα συμμετάσχουν σε συμβολική δενδροφύτευση 500 δενδρυλλίων, όπου κριθεί αναγκαίο.

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική στηρίζει έμπρακτα τους πελάτες της και είναι πάντα δίπλα τους στις δύσκολες στιγμές:

  • Θέτοντας σε λειτουργία την Αποκλειστική Γραμμή Υποστήριξης 211 180 3562, 24 ώρες το 24ωρο.
  • Κινητοποιώντας όλους τους απαραίτητους μηχανισμούς υποστήριξης ώστε να ελαχιστοποιήσει το χρόνο αυτοψίας των ζημιωθέντων περιουσιακών στοιχείων και να ανταποκριθεί άμεσα στην πληρωμή αιτημάτων των ασφαλισμένων της.

ERGO

Η ERGO προκειμένου να συνδράμει στην αντιμετώπιση και την άμεση αποκατάσταση των ζημιών των πληγέντων ασφαλισμένων της αλλά και να διευκολύνει το έργο των συνεργατών της, έθεσε σε ετοιμότητα:

  • Κλιμάκια πραγματογνωμόνων, προκειμένου να προχωρήσουν σε αυτοψίες στις πληγείσες περιοχές και σε άμεσες εκτιμήσεις των ζημιών.
  • Το σύνολο του δυναμικού των αρμόδιων τμημάτων της Εταιρείας για την επιτάχυνση των διαδικασιών για την καταβολή αποζημιώσεων.
  • Τρίμηνη παράταση όλων των ασφαλιστηρίων που πρέπει να εξοφληθούν από 01/08/2021 έως 30/09/2021.

EUROINS

Η Euroins AE με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και υλοποίησε μια σειρά από ενέργειες για την γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πελατών της:

  • Ενεργοποίησε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης.
  • Ειδική υποστήριξη και επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, εξυπηρετώντας τους με συνέπεια για την καταγραφή των αιτημάτων τους.
  • Άμεσος συντονισμός ενεργειών για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι, με fast track διαδικασίες εξυπηρέτησης.

EUROLIFE FFH

Η Eurolife FFH ανταποκρίθηκε άμεσα στους ασφαλισμένους της που επλήγησαν από τις πυρκαγιές με τις ακόλουθες ενέργειες:

  • Ενεργοποίησε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης για τους πληγέντες από πυρκαγιές, καθώς και σχετικό ενημερωτικό μήνυμα.
  • Όρισε το χρόνο αυτοψίας ζημιωθέντων κινδύνων εντός 24 ωρών από την αναγγελία, με στόχο την άμεση αποζημίωση των πελατών της, ενώ παρέχει και τη δυνατότητα για προκαταβολές, με βάση τους όρους του εκάστοτε συμβολαίου.
  • Συνεχής και προσωπική επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, ενημερώνοντας τους για την πορεία και την εξέλιξη του αιτήματός τους.
  • Ειδική υποστήριξη και επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, εξυπηρετώντας τους με συνέπεια για την καταγραφή των αιτημάτων τους.
  • Άμεσος συντονισμός ενεργειών για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι, με fast track διαδικασίες εξυπηρέτησης.
  • Εξάμηνη αναστολή στις ακυρώσεις ασφαλιστηρίων για όλους τους ασφαλισμένους της Εταιρείας στον κλάδο Περιουσίας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές.

GENERALI

Η Generali εφάρμοσε έκτακτα μέτρα για την εξυπηρέτηση των πληγέντων από τις πυρκαγιές:

  • Για τον κλάδο Κατοικίας & Επιχειρήσεων η Εταιρεία συντόνισε ομάδα γραφείων πραγματογνωμόνων για τη συνεχή και άμεση επιθεώρηση των ζημιών και παράλληλα για την παροχή συμβουλών προς τους ασφαλισμένους & επιτάχυνε τη διαδικασία αποζημίωσης.
  • Για τον κλάδο Αυτοκινήτου η Generali μείωσε το χρόνο εκτίμησης των ζημιών με την εφαρμογή της εξ αποστάσεως πραγματογνωμοσύνης και ανέλαβε πλήρως τη διαδικασία για την εξέλιξη της αποζημίωσης.

GROUPAMA

Διαχρονική δέσμευση της Groupama Ασφαλιστικής είναι να βρίσκεται Σίγουρα Δίπλα τόσο στους ασφαλισμένους της όσο και στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας σε κρίσιμες στιγμές.

  • Ενεργοποίησε δύο γραμμές εξυπηρέτησης των αιτημάτων αποζημίωσης και αποκατάστασης ζημιών από πληγείσες περιοχές της χώρας.
  • H διαδικασία ανανέωσης ασφαλιστηρίων συμβολαίων των κλάδων Πυρός, Αυτοκινήτου και Υγείας για όσους ασφαλισμένους επλήγησαν με ολική καταστροφή της πρώτης τους κατοικίας τις τελευταίες 48 ώρες, πραγματοποιείται απευθείας από την εταιρεία χωρίς καμία περαιτέρω χρέωση.
  • Προσφορά του ποσού των €50.000 για σκοπούς αναδάσωσης στις πληγείσες περιοχές.

INTERAMERICAN

Η INTERAMERICAN, με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης κατά τις δύσκολες ώρες της μεγάλης μάχης με τις πυρκαγιές, διέθεσε τις ιδιόκτητες Μονάδες Υγείας για τις ανάγκες των πληγέντων πολιτών στην περιοχή της Αττικής. Επίσης, η Εταιρεία για πολίτες που έχουν σχετικά προβλήματα και αδυνατούν να μετακινηθούν, έθεσε δωρεάν τις υπηρεσίες της Άμεσης Βοήθειας INTERAMERICAN και την τηλεφωνική Γραμμή Υγείας 1010 στη διάθεσή τους για άμεση επικοινωνία και συμβουλευτική υποστήριξη.

INTERASCO

Η Interasco έχοντας ως κύρια προτεραιότητά της, την προσπάθεια ανακούφισης των πληγέντων ασφαλισμένων πελατών της προχώρησε στα παρακάτω:

  • Ενεργοποίηση «ειδικής τηλεφωνικής γραμμής» στη Διεύθυνση Αποζημιώσεων
  • Άμεσες προκαταβολές αποζημίωσης μετά την επιτόπια επίσκεψη του πραγματογνώμονα στη ζημιωθείσα περιουσία

INTERLIFE

Σε άμεση προτεραιότητα έθεσε η INTERLIFE Ασφαλιστική την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της που πλήττονται από την καταστροφική επέλαση των πυρκαγιών στη χώρα με στόχο την άμεση συνδρομή και διευκόλυνσή τους.

Επίσης, στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «προσφέρω …αλλιώς» που υλοποιεί, η Εταιρεία προγραμμάτισε την αποστολή τροφίμων και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης στις πληγείσες περιοχές.

METLIFE

Η MetLife στηρίζει τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και τους εργαζομένους της, που πλήττονται από τις καταστροφικές πυρκαγιές με τα κάτωθι:

  • Ενεργοποίηση Αποκλειστικής Γραμμής Επικοινωνίας για άμεσες και επείγουσες ανάγκες.
  • Άμεσος συντονισμός των απαραίτητων ενεργειών, με στόχο την ταχύτερη δυνατή διαχείριση των αιτημάτων που υποβάλλονται.

NN Hellas

Η NN Hellas στέκεται στο πλευρό όλων όσοι δοκιμάζονται από τις πυρκαγιές των τελευταίων ημερών σε Αττική, Εύβοια και Πελοπόννησο. Στο πλαίσιο αυτό, υλοποιεί τις εξής ενέργειες:

  • Σε συνεργασία με τον Όμιλο Affidea και το Dr Online προσφέρεται από 13 Αυγούστου έως 30 Σεπτεμβρίου πρόσβαση στην εφαρμογή υγείας στους συνανθρώπους μας που επλήγησαν από τις φωτιές, τις γυναίκες και τους άνδρες του πυροσβεστικού Σώματος και τις εθελόντριες και τους εθελοντές δασοπυροσβέστες.
  • Σε συνεργασία με τον Όμιλο Affidea παρέχεται, σε όσους έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές και έχουν επιλέξει ατομικό ή ομαδικό ασφαλιστήριο πρωτοβάθμιας φροντίδας με την Affidea, κάλυψη της συμμετοχής τους μέχρι 31/12/2021.
  • Παράταση της προθεσμίας πληρωμής των ασφαλίστρων στους ασφαλισμένους της Εταιρείας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές.

ΕΑΕΕ

Οι ασφαλιστικές εταιρίες – μέλη της ΕΑΕΕ, εκπληρώνοντας το ρόλο τους έθεσαν σε άμεση προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των πληγέντων από τις πυρκαγιές, ενεργοποιώντας ειδικά σχέδια αντιμετώπισης καταστροφών που περιλαμβάνουν:

  • Την θέσπιση ειδικών γραμμών υποστήριξης και εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων καθώς και άλλων καναλιών επικοινωνίας συνεχούς λειτουργίας.
  • Τη δημιουργία απλοποιημένων διαδικασιών «fast track» για την άμεση καταγραφή και αξιολόγηση των ζημιών καθώς και την καταβολή των αποζημιώσεων.
  • Την αντιμετώπιση των πρώτων αναγκών των πληγέντων ασφαλισμένων με προκαταβολές και άλλες ενέργειες, όπου αυτό είναι εφικτό.

ΕΕΑΕ

Η ΕΕΑΕ προσέφερε 510 κιλά ζωοτροφές για την σίτιση των ζώων που με περίσσια ευαισθησία συγκεντρώνουν και περιθάλπουν οι εθελοντές και οι οργανώσεις.

ΠΟΑΔ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (ΠΟΑΔ) θα συμμετέχει σε αναδασώσεις περιοχών που επλήγησαν.

ΠΣΣΑΣ

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων (ΠΣΣΑΣ) προσφέρει στους πληγέντες από τις πυρκαγιές προσφέρει περισσότερα από 700kg τρόφιμα διαρκείας και άλλα είδη 1ης ανάγκης.