Έρευνα Accenture: Τι ζητούν οι Έλληνες καταναλωτές που επιλέγουν τους διαμεσολαβητές για την ασφάλισή τους

Τη στροφή των καταναλωτών σε phygital ασφαλιστικές υπηρεσίες καταγράφει πρόσφατη έρευνα της Accenture βάσει της οποίας το 56% ζητά αποκλειστικά επικοινωνία με διαμεσολαβητές, 18% των Ελλήνων θέλουν να επικοινωνούν αποκλειστικά ψηφιακά με την ασφαλιστική τους και το 26% δηλώνουν ότι εξαρτάται από τη συναλλαγή το είδος του καναλιού που θα χρησιμοποιήσουν.

Η έρευνα κατέγραψε τις απόψεις 2.000 καταναλωτών, 157 διαμεσολαβητών και 38 στελεχών ασφαλιστικών εταιρειών από τον Σεπτέμβριο του 2020 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2021.

Το 56% των καταναλωτών που ζητά αποκλειστική επικοινωνία με τον διαμεσολαβητή δηλώνει ταυτόχρονα ότι:

Δείτε ολόκληρο το άρθρο εδώ…