Qudos, Enterprise, Alpha, Elite … και τώρα ποιος πληρώνει;

Για άλλη μία φορά οι Ελληνες οδηγοί πιάστηκαν “κορόιδα” με ασφαλιστικές λύσεις από την έναρξή τους πεθαμένες και με προδιαγεγραμμένη πορεία.  Το ερώτημα είναι ποιος πληρώνει τα σπασμένα;  Ποιος έχει σειρά με το “πάρτυ τιμών” που γίνεται από εταιρίες αμφίβολης ποιότητας και εμπιστοσύνης;  Δυστηχώς όλα αυτά γίνονται με νόμιμο τρόπο εις βάρος των καταναλωτών. Το πιο λυπηρό είναι ότι υπάρχουν επαγγελματίες σύμβουλοι που προωθούν τέτοιες περιπτώσεις στους πελάτες τους είτε γιατί δεν αντέχουν την πίεση που τους ασκούν για συνεχώς πιο φθηνά ασφάλιστρα αλλά και γιατί κάποιοι τους υπόσχονται υπερβολικές προμήθειες προκειμένου να κατευθύνουν τους πελάτες στος προς δύσβατα μονοπάτια. Και στις δύο περιπτώσεις κάνουν έγκλημα και μάλιστα εκ προμελέτης.

Και βέβαια τα αποτελέσματα τα βιώνουμε σήμερα με το κλείσιμο τα τελευταία τρία χρόνια τεσσάρων εταιριών ΕΠΥ όπως φαίνεται παρακάτω:

Απλήρωτοι παραμένουν οι δικαιούχοι αποζημιώσεων από τις Εταιρείες Παροχής Υπηρεσιών (ΕΠΥ) Qudos, Alpha και Elite οι οποίες ανέστειλαν σχετικά πρόσφατα τη δράση τους, ενώ απλήρωτοι παραμένουν κι οι περισσότεροι δικαιούχοι αποζημιώσεων από την Enterprise που επίσης έπαψε να λειτουργεί.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι, πλην της Enterprise, μέχρι και σήμερα αποζημιώσεις δεν έχουν καταβληθεί για τις άλλες τρεις εταιρείες κι αυτό γιατί η διαδικασία απαιτεί χρόνο, ενώ ο εκκαθαριστής βρίσκεται… μακριά.

H Qudos είχε χαρτοφυλάκιο 60.000 αυτοκινήτων, η Enterprise 45.000 οχημάτων και οι Alpha και Elite 4.500 ασφαλισμένα αυτοκίνητα.

Επί της ουσίας, τα θύματα τροχαίων ατυχημάτων που έχουν να λαμβάνουν αποζημιώσεις από τις προαναφερόμενες εταιρείες υποχρεούνται, όπως προβλέπει ο νόμος, να απευθυνθούν στον εκκαθαριστή ή τα εγγυητικά ταμεία των χωρών όπου εδρεύουν οι ΕΠΥ των οποίων οι άδειες ανακλήθηκαν.

Βέβαια, αυτό προϋποθέτει ότι ο δικαιούχος της αποζημίωσης θα πρέπει να γνωρίζει τουλάχιστον αγγλικά, όπως και να έχει γνώσεις υπολογιστή ώστε με τη χρήση του internet να μπορεί να ανοίξει ένα παράθυρο επικοινωνίας με τις αρμόδιες αρχές τρίτων χωρών, ενώ στην αντίθετη περίπτωση υποχρεούται να εξουσιοδοτήσει κάποιο δικηγόρο να χειριστεί την υπόθεσή του, καταβάλλοντας φυσικά και την προβλεπόμενη προμήθεια.

Ουσιαστικά δηλαδή όποιος έχει εμπλακεί σε ατύχημα και εκρεμμεί αποζημίωση από τις παραπάνω εταιρίες μάλλον θα βιώσει το ‘ατύχημα” δύο φορές.

 

Αρέσει σε %d bloggers: