Ασφαλιστικά νέα, χρήσιμες συμβουλές και διάφορα ενδιαφέροντα.

Τροχαίο ατύχημα: Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος (βήμα – βήμα)

40594_4466

Ένα τροχαίο ατύχημα είναι από μόνο του ένα γεγονός δυσάρεστο, πολλές φορές όμως, δημιουργεί πανικό και δεν μπορούμε να σκεφτούμε καθόλου τι πρέπει να κάνουμε ώστε να μειώσουμε μελλοντικές ταλαιπωρίες και να εξασφαλίσουμε σωστή απονομή δικαιοσύνης στην αποζημίωση που θα προκύψει από την όποια Αστική Ευθύνη.

Για το λόγο αυτό παραθέτουμε βήμα-βήμα τι πρέπει να γνωρίζετε στη δυσάρεστη αυτή στιγμή:

  1. Στην περίπτωση που υπάρχει τραυματισμός καλούμε το ΕΚΑΒ και την αστυνομία πριν κάνουμε οτιδήποτε άλλο
  2. Καλέστε τη Φροντίδα Ατυχήματος στο τηλέφωνο που αναγράφετε στο συμβόλαιό σας, 24 ώρες το 24ωρο 365 ημέρες το χρόνο. Ειδικός συνεργάτης της ασφαλιστικής θα προσέλθει το συντομότερο δυνατό στον τόπο του ατυχήματος, θα σας βοηθήσει στη καταγραφή του περιστατικού, στη συμπλήρωση του εντύπου της Φιλικής Δήλωσης και θα φωτογραφήσει τα εμπλεκόμενα στο ατύχημα οχήματα και τον τόπο ατυχήματος. Σε περίπτωση που το ασφαλισμένο όχημα δεν μπορεί να κινηθεί αυτοδύναμα παρέχεται η δυνατότητα δωρεάν ρυμούλκησης σε συνεργείο της επιλογής σας.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε κάθε περίπτωση αμφισβητούμενης υπαιτιότητας ή ύπαρξης σωματικών βλαβών να καλείτε την Τροχαία για να κάνει καταγραφή του περιστατικού και να ζητάτε αντίγραφο της καταγραφής
 
 
Σε περίπτωση που δεν υφίσταται περίπτωση φιλικού διακανονισμού ή δεν έχει κληθεί η φροντίδα ατυχήματος ακολουθούμε τα παρακάτω:
 
  1. Εξασφαλίστε τα ονόματα, τις διευθύνσεις, τα τηλέφωνα των άλλων οδηγών που εμπλέκονται στο ατύχημα ή των όποιων μαρτύρων.
  2. Σημειώστε επίσης τον αριθμό αυτοκινήτου, τον αριθμό ασφαλιστηρίου και την ασφαλιστική εταιρία των άλλων οδηγών που εμπλέκονται στο ατύχημα.
  3. Αμέσως μετά από τροχαίο περιστατικό και πάντως μέσα σε οκτώ ημέρες – που έχει σαν αποτέλεσμα την πρόκληση υλικών ζημιών ή και σωματικών βλαβών – πρέπει να υποβάλετε τη δήλωση ατυχήματος ή το έντυπο της φιλικής δήλωσης
    1. Στα κεντρικά γραφεία της ασφαλιστικής σας εταιρίας
    2. Στα κατά τόπους ορισμένα από την ασφαλιστική εταιρία νομικά ή φυσικά πρόσωπα που έχουν εξουσιοδοτηθεί να παραλαμβάνουν δηλώσεις ατυχημάτων και έντυπα αιτήσεων αποζημίωσης (Προτιμείστε τον ασφαλιστή σας ή το γραφείο που σας έξυπηρετεί)
    3. Με συστημένη ταχυδρομική αποστολή στη διεύθυνση της ασφαλιστικής εταιρίας υπ’ όψη τμήματος ζημιών αυτοκινήτων, ή με αποστολή της δήλωσης μέσω fax
    4. Σε κάθε περίπτωση η δήλωση θα πρέπει να συνοδεύεται από φωτοαντίγραφο της άδειας ικανότητας οδήγησης του οδηγού. και της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος.
  4. Μαζί με τη δήλωση ατυχήματος μπορείτε να συμπληρώνετε και να υποβάλετε και το έντυπο της αίτησης αποζημίωσης που σας έχει χορηγηθεί με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο , όπως ορίζεται στην υπ’ αριθμ. 3/5/26 -1-2011 απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος
FRONTIS LOGO (very small)
 
Η δήλωση ατυχήματος αφού συμπληρωθεί από τον ασφαλισμένο πρέπει να περιλαμβάνει:
 
  1. Τον αριθμό του ασφαλιστηρίου συμβολαίου , τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος , τη μάρκα τα πλήρη στοιχεία του ιδιοκτήτη (δ/νση και τηλ.), τα πλήρη στοιχεία του οδηγού (εφ’ όσον είναι άλλος από τον ιδιοκτήτη)
  2. Τα στοιχεία του ατυχήματος όπως,ημερομηνία , ώρα και τόπος καθώς και το είδος της ζημιάς που προκλήθηκε
  3. Τα στοιχεία του άλλου ή των άλλων εμπλεκόμενων στο ατύχημα (ον/νυμο,αρ. τηλ. , αρ. κυκλ. οχήματος, τύπο οχήματος και ασφαλιστική εταιρία)
  4. Την περιγραφή των συνθηκών ατυχήματος, η οποία θα πρέπει να είναι λεπτομερής , να περιλαμβάνει τις κατευθύνσεις των οχημάτων τα σημεία σύγκρουσης αυτών και ένα πρόχειρο σχεδιάγραμμα του τόπου ατυχήματος

Εφόσον έχουν γίνει τα πρώτα βήματα της δήλωσης έρχεται ή ώρα της αποζημίωσης είτε από την ασφαλιστική μας εταιρία (με χρήση φιλικού διακανονισμού) ή από την ασφαλιστική εταιρία του υπαίτιου του ατυχήαμτος.

Για το λόγο αυτό καλούμε τον πραγματογνώμονα της ασφαλιστικής εταιρίας στο συνεργείο που έχει αναλάβει την εξυπηρέτηση της ζημιάς μας. Μαζεύουμε τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και εφόσον υπάρχει και τραυματισμός πρέπει να συγκεντρώσουμε και γνωματεύσεις ιατρών μαζί με τα πρωτότυπα τιμολόγια. Σε αυτή την περίτπωση είναι φυσικό να καθυστερεί η αποζημίωση μέχρι να γίνει η προανάκριση από την ΤΡΟΧΑΙΑ και να βγεί πόρισμα. αν υπάρχει και ΠΟΙΝΙΚΗ ευθύνη καθυστερεί μέχρι να γίνει αυταπάγγελτα το δικαστήριο.

Στις περιπτώσεις όμως που έχουμε μόνο υλικές ζημιές και την συμπλήρωση του φακέλου από την ασφαλιστική εταιρία γίνεται η αξιολόγηση από τον διακανονιστή και βγαίνει το ποσό της αποζημίωσης το οποίο παραλαμβάνουμε είτε εμείς με τα απαραίτητα τιμολόγια ή ο εξουσιοδοτημένος από εμάς συνήθως φανοποιός.

Φθηνό ασφάλιστρο
Η πιο οικονομική ασφάλεια για το αυτοκίνητό σας

Αρέσει σε %d bloggers: